• יו"ר: ד"ר לי גולדשטיין
  • חברי ועד: ד"ר אופיר לבון
  • ד"ר נעמי גרוניך
  • פרופ' דני קורניק
  • ד"ר אילן יונגסטר
חדשות

מוקד הייעוץ הרוקחי מרחיב את שירותיו וזמין מעתה גם לרופאים

המוקד, מטעם ארגון הרוקחות והאגודה לזכויות החולה, משיב לשאלות הציבור ומספק מעתה גם מענה לשאלות קליניות של צוותי רפואה ופרא-רפואה: שימוש בתרופות, מכשירים ותכשירים רפואיים

ייעוץ רוקחי. אילוסטרציה

ארגון הרוקחות בישראל והאגודה לזכויות החולה בישראל משיקים מחדש את מוקד הייעוץ הרוקחי-קליני הטלפוני, שבמתכונתו הנוכחית ישיב לשאלות הציבור לצד מתן מענה ספציפי לשאלות קליניות של צוותי רפואה ופרא-רפואה בכל הקשור לטיפולים תרופתיים. בכלל זה, ייעוץ לשימוש נכון באביזרים, מכשירים ותכשירים רפואיים ותוספי תזונה.

מוקד הייעוץ יעסוק בין היתר גם באינטראקציות, תגובות והתנגשויות בין-תרופות קיימות לתרופות חדשות או בין תכשירים רפואיים לתוספי תזונה וכן בדרכי איזון וטיפול במחלות כרוניות. כמו כן, המוקד יעסוק גם בהנחיות נטילה נכונות לשם מקסום השפעת הטיפול התרופתי או צמצום תופעות לוואי.

שיתוף הפעולה עם האגודה לזכויות החולה בישראל יציע מענה בנושא מיצוי זכויות רפואיות, כולל האפשרויות לקבלת הנחות הניתנות במסגרת סל הבריאות או במסגרת שירותי הבריאות המשלימים מטעם קופות החולים בישראל.

מוקד הייעוץ הרוקחי-קליני יספק הזדמנות למטופלים לשוחח במשך פרק זמן סביר עם הרוקחות והרוקחים, לקבל את המלצותיהם בפרטיות, בניחותא ומחוץ למסגרת בית המרקחת. כעת, כאמור, המוקד יהיה זמין גם לקהל רופאים ולצוותים הרפואיים לשיחה מיידית עם צוות הרוקחים לקבלת ייעוץ מהיר ומקצועי בתחום מומחיותם.

בחודשים האחרונים פעל מוקד הייעוץ הרוקחי-קליני מטעם ארגון הרוקחות בישראל במתכונת חירום לטובת הציבור הרחב מתוך רצון לסייע במתן מענה אקוטי לפניות דחופות בנושא טיפולים תרופתיים במצבי חירום ובמצבי חרדה, וכן לסיוע באיתור מלאי תרופות ברחבי הארץ.

מוקד הייעוץ הרוקחי-קליני מטעם ארגון הרוקחות בישראל: 9711* המוקד פעיל בימים א', ג', ה', 10:00-13:00, ובימים ב' ו-ד', 16:00 - 19:00. המוקד פועל בשפות עברית, אנגלית, ערבית ורוסית.

נושאים קשורים:  ייעוץ רוקחי,  ארגון הרוקחות בישראל,  האגודה לזכויות החולה,  שימוש בתרופות
תגובות