• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
הסטוריז של DoctorsOnly:
חדשות

ישראל ובחריין מחזקות את שיתוף הפעולה בנושאי בריאות

מזכ"ל מועצת הבריאות של בחריין נפגש אתמול עם שר הבריאות לטובת קידום חילופי ידע, הכשרות צוותים רפואיים, טכנולוגיות בריאות, תשתיות רפואיות ועוד

מימין לשמאל: פרופ' אשי שלמון, ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות ד"ר הגר מזרחי, שר הבריאות משה ארבל ומזכ"ל מועצת הבריאות של בחריין איברהים אלנוואקטה. צילום: משרד הבריאות

הכשרות לצוותים רפואיים, טכנולוגיות בריאות ותשתיות רפואיות עמדו במוקד שיחתם של שר הבריאות משה ארבל עם מזכ"ל מועצת הבריאות של בחריין איברהים אלנוואקטה, שנערכה אתמול (ג') בלשכת השר בירושלים. בפגישה השתתפו שגריר בחריין בישראל, בכירים ממשרד הבריאות הישראלי וממועצת הבריאות של בחריין המבקרים בארץ.

השר ארבל והמזכ"ל אלנוואטקה דנו בהעמקת העבודה המשותפת בין המדינות בנושאי בריאות, במיקוד על חילופי ידע בשלל תחומים ובהם הכשרות לצוותים רפואיים, טכנולוגיות בריאות, תשתיות רפואיות ועוד.

השר ארבל אמר בתום הפגישה כי הוא רואה חשיבות רבה בהמשך קידום יחסי ישראל ובחריין. "חשוב להגביר את העבודה המשותפת בינינו ולהשקיע בחיזוק הקשר בין המדינות שמהווה נכס אסטרטגי חשוב ומשמעותי. מערכת הבריאות בישראל נשענת על קבוצות אוכלוסיה רבות ומגוונות מכל המגזרים והעדות, יש בה יהודים, מוסלמים, נוצרים וצ'רקסים - כולם מחויבים לשמירה על הערך הגבוה ביותר של חיי אדם וטיפול רפואי ראוי לכולם".

נושאים קשורים:  שר הבריאות משה ארבל,  בחריין,  שיתוף פעולה,  משרד הבריאות,  חדשות
תגובות